آخرین اخبار

پسر بی‌رحم مادربزرگ ۴۵ساله را بعد از تجاوز به قتل رساند

پسر ۲۳ساله اهل رومانی بعد از تجاوز به یک زن ۴۵ساله او را به قتل رساند و به حبس ابد محکوم شد.

اشتراک گذاری
24 اسفند 1402
کد مطلب : 12284

توازن

|

۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۰۸:۴۰:۲۸
|

|

پسر ۲۳ساله اهل رومانی بعد از تجاوز به یک زن ۴۵ساله او را به قتل رساند و به حبس ابد محکوم شد.

|

۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۰۸:۴۰:۲۸

پسر ۲۳ساله رومانیایی که بعد از تجاوز به یک زن ۴۵ساله او را به قتل رسانده بود، به حبس ابد محکوم شد.

به‌گزارش همشهری به نقل از دیلی‌میل، در ‌ماه می ‌۲۰۲۱، والنتین لازار، سوار بر یک اتوبوس دوطبقه در شرق لندن شد تا خودش را به مرکز شهر برساند. او پس از سوار شدن به اتوبوس توجهش به یک زن ۴۵ساله به نام ماریا رالینگ جلب شد و او را زیر نظر گرفت. در بین راه وقتی آن زن از اتوبوس پیاده شد، لازار نیز دنبال او راه افتاد و پیاده شد. کمی بعد به‌سوی آن زن رفت و با او شروع به صحبت کرد و وقتی به یک فضای سبز رسیدند، لازار زن ۴۵ساله را به‌زور به پشت بوته‌ها کشاند و پس از اجرای نقشه شومش به طرز هولناکی وی را به قتل رساند و فرار کرد.

تا ساعت‌ها پس از این اتفاق هیچ‌کس از سرنوشت زن ۴۵ساله خبر نداشت تا اینکه فردای آن روز مردی که سگش را برای پیاده‌روی به فضای سبز برده بود، متوجه رفتار عجیب سگش شد. سگ ناگهان به‌سوی بوته‌ها دوید و با سروصدای مداوم صاحبش را به آنجا کشاند. صاحب سگ وقتی به‌سوی بوته‌ها رفت با صحنه فجیعی روبه‌رو شد. جسد خونین زنی کنار کیف و لباس‌هایش روی زمین افتاده بود. این مرد بلافاصله پلیس را در جریان قرار داد و ماموران راهی آنجا شدند. با شروع تحقیقات هویت مقتول شناسایی و معلوم شد وی زنی ۴۵ساله است که به‌تازگی مادربزرگ شده بود. از سوی دیگر پزشکی قانونی اعلام کرد که این زن به‌شدت شکنجه شده و پس از شکسته‌شدن دنده‌هایش درنهایت خفه شده است. در تحقیقات پلیسی و بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف، تصاویری از زمان وقوع جنایت به‌دست آمد؛ تصاویری که نشان می‌داد پس از پیاده‌شدن مقتول از اتوبوس، پسر جوانی به‌دنبالش می‌آید و با او گرم صحبت می‌شود و درنهایت به‌زور وی را به پشت بوته‌ها می‌کشاند. او بعد از ۳۰دقیقه از آنجا بیرون آمده و فرار کرده است و این در حالی بوده که هنگام فرار تصویر او در دوربین مداربسته ثبت شده است. پلیس برای یافتن قاتل یک فراخوان عمومی داد و تصویر قاتل را منتشر کرد.

چند روز بعد فردی نزد ماموران رفت و گفت که قاتل را می‌شناسد. با اطلاعاتی که این فرد در اختیار پلیس قرار دارد، عامل جنایت در خانه‌اش دستگیر و معلوم شد که وی جوانی رومانیایی است که از ۱۸سالگی با خانواده‌اش به انگلیس آمده و در این کشور ساکن شده است. عامل جنایت در اعترافاتش گفت:‌ آن روز با دیدن آن زن حال عجیبی داشتم. برای همین سراغش رفتم و در بین راه حسی به من گفت که او را بکش. برای همین او را با خود به گوشه‌ای پشت بوته‌ها کشاندم و یک چوب پیدا کردم که میخی رویش کوبیده شده بود. بعد از تجاوز به آن زن، با چوب به وی ضربه زدم و بعد خفه‌اش کردم و پا به فرار گذاشتم. با اعترافات قاتل، قضات دادگاهی در لندن وی را مجرم شناختند و به حبس ابد محکوم کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =